KANELBULLAR OCH SKOLSTART

Hej på er! Jag bjuder på denna goa bild på riktigt smarriga kanelbullar som jag bakade för ett tag sedan. Så hur mås det med er då?

 Senaste veckorna har för min del varit full rulle och störta bedriften är att återvända till skolbänken. Vi har haft nollning nu i lite drygt en vecka. Festerna avlöser varandra men det är riktigt roligt. Jag är så spänd att börja studera igen! Igår satte jag mig i några timmar på bibblan och plugga igen vår intro-matte som vi tragglar nu innan skolan början på riktigt. Det går lite sämre på fotofronten. Jag har lite tappat lusten för stunden. Men som jag alltid säger; Det går i vågor. Bloggen kommer vara kvar i alla fall och jag uppdaterar er på vad som händer även framöver. Ha det fint! Kram

 

Allmänt | kanelbullar, skolstart | |
#1 - - Madeleine:

Kanelbullar som är så gott.

Svar: Ja, verkligen! :)
Johanna Pettersson

Upp